Followers

Saturday 3 December 2011

Puss in Boots

Lambat sket aku update pasal ni.... aku tgk cerita ni masa 1st day release in Malaysia 24th November 2011.... Aku tgk kt Alamanda dgn family aku ler... sape ker lagi....
Anak2 aku yg x sabar2 nak tgk.....


Semua org mesti kenal dgn watak Puss ni.... kucing yg berjalan dgn 2 kaki dan pki boot dari cerita Shrek.... Dia mmg macho..... cool..... tp dlm masa yg sama.... so adorable and sgt cute....
Cerita ni mengisahkan kisah hidup Puss sebelum dia berjumpa Shrek....
Ceritanya mula2 Puss nak mencuri kacang ajaib dan  dikacau oleh sekor lg kucing bertopeng...
Lawan2 punya lawan dgn kucing tu.. sekali kucing tu rupanya betina... Kitty softpaw namanye...

Nak tau lebih lanjut pegi le tgk kt wayang.....
Suara2 di sebalik tabir.....


Kitty Soft Paw... pakar mencuri... Puss asyik xperasan je dia duk curi brg Puss.... Voice by Salma Hayek

Puss In Boot - Suaranya masih org yg sama Antonio Banderas


1 adegan kelakar yg aku ingat... and yg aku rasa x leh blah ialah....
masa dia jln dengan macho nyer.... tetiba ada org suluh torch light ke lantai... and dia kelam kabut nak tangkap cahaya dr torch light tu.... comel giler....

Oh jap... ada 1 lg scene kelakar amik gelas dr bar tender dgn macho nyer... gaya mcm nak togak beer ms amik...  tp gelas tu isi susu je... pastu dia minum mcm kucing minum ler.... jilat2....

Scene yg kelakar tu semuanya tabiat semula jadi kucing....

Korang pegi tgk sendiri ler.... Cerita ni mmg best... Anak2 aku x tidur smpi ke habis cerita......
Mmg best....
Dari 5 * aku bg 4.5*


No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...