Followers

Wednesday 14 December 2011

Cinta Elysa dah habis

Sebenarnya aku xtau pun yg smlm tu episod last Cinta Elysa.... Cerita yg aku tggu2 every tuesday... Bukan sebab aku suka Fasha Sanda... Tp sebab watak si Aril dlm cerita tu.... Sampaikan Perhimpunan Umno hr tu aku maki hamun... sbb xde Cinta Elysa...

Ada satu scene smlm yg buat aku hantuk kepala aku kt dinding.... tension aku tgk laki bini yg ber monolog dlm hati memasing.... telepati gamaknye...

Yg si Elysa : aku xkan minta cerai dekat dia...
Yg si Aril : Aku xkan ceraikan dia...

Derrrr......

Aduhai... kalau camtu mcm mana nak habis.....

Aril! Aril!...
Apalah yg susah sgt ko nak ckp....
Payah benor nak bgth tiga perkataan tu... kang aku nyanyi lagu KRU kang...

Gmbr ni cute.... ko encem le Botak....
 Ending mcm biasa lah... dah boleh di agak....
Tp bab yg si Fasha Sanda berangan mkn bersuap bagai tu... xleh blah... geli plak aku tgk...

Apa yg aku perasan lepas Juvana, Botak dah semakin laku.... skang org x panggil dia Botak dah... mesti le Aril plak... Dlm satu anugerah filem, ms tu aku tgk kt Sabah... Si Botak atau nama sebenar dia Johan As'ari dijemput jd penyampai anugerah bergandingan dgn Daim (hero dlm Juvana)... Si dak Daim x habis2 perli2 Si Botak dgn Fasha Sanda... ms tu Cinta Elysa br je lg start... kelakar le ms tu... kalau le ada video waktu  tu senang aku nak citer kt korang...

Tp apa2 pun is a good story... coz berjaya membuatkan aku tertunggu2 hr Selasa dtg...

Cite apa yg ganti Cinta Elysa ek, aku xperasan plak ada iklan cerita baru...
tunggu jelah next week....

Ada member aku kat FB kata Cinta Elysa sama je mcm cerita Sinetron... cuma xde part yg focus2 muka mcm Mr. Bean tu je...
Apa pendapat korang?

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...