Followers

Tuesday 20 December 2011

Good Luck

Bukannye aku nak wish Good Luck kepada sesiapa... tp aku br je habis tgk citer Good Luck dgn berjaya nye dari YouTube... Mkn seminggu juga nak habis tgk...

Good Luck ni JDo... Muntah kayak le korang dgr citer aku yang xhabis2 dgn kegilaan aku kepada Jepun ni....

eh!! suka hati aku ler.... aku minat... Daripada tergila2kan Amerika baik lagi contohi Jepun...

Ok serba sikit sinopsis Good Luck ni....

Citer ni kuar sekitar tahun 2003... Berkisarkan tentang seorang co-pilot muda Hajime Shinkai yg bercita2 tinggi nak jd Captain Pilot.... Dia jatuh cinta dgn mechanic kapal terbang Ayumi Ogawa yg parentnye mati sbb kapal terbang terhempas...  Dua2 org ni sgt cute...

Aku x reti nak explain mcm mana... coz semua part dlm cerita ni aku rasa best... kalau korang nak tgk boleh try tgk dekat YouTube uploader dia rad23493.... dia ada upload all the 10 episode of this drama...




No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...