Followers

Wednesday 23 November 2011

Rezeki - Learn from mistake

Br td aku post pasal FB aku disabled tanpa aku tau sebabnyer... biler dah xleh nak login FB aku login le nuffnang account aku.... Alhamdulillah dpt 1 buffered earning dr Adidas.... hehehehehhee....

Sebenarnya dah lama dah account nuffnang aku ni sunyi sepi tanpa buffered earning... aku pun wonder why? last few days br aku dpt figure it out... utk dpt buffered earning kena jd Glitterati dulu... kalau biasa2 je xkan dpt de.... beberapa hr lepas le br aku perasan status aku bukan Glitterati lg dah... dah jd normal blk... so aku cr le pasal apa aku aku dah di down great kan...

Rupa rupanya.... salah satu syarat utk jd Glitterati yg aku langgar ialah dgn meletakkan google adsense kt blog aku ni.... utk jd Glitterati TAK BOLEH letak ads lain selain drpd Nuffnang,.... once dia detact ade Ads lain mcm google adsense, advertorial, and lain2 Ads automatic turun takhta.... so no buffered earning ler....

So skang boleh collect duit nuffnang blk... yeah.... mungkin agak slow aku ni... tp a good thing of making mistake is we learn something valueble from it... and won't repeat the mistake again...

Tapi aku masih lagi bengang kenapa FB account aku disabled..... AAARRRRGGGGHHHHHH!!!! bodoh FB....

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...