Followers

Thursday 3 November 2011

3bed in 1 room

Dulu aku pernah post pasal kepeningan aku nak meletak 3 biji katil dlm 1 bilik... sebelum kelahiran dak Bulat2 Encem... Boleh tgk sini  Mcm mana nak susun 3 biji katil dlm 1 bilik?

Masa tu yg aku maksudkan dgn 3 biji ialah katil Ebby, katil kami laki bini and playpen utk Ameen yg belom lahir... tp sekarang Dak Ameen dah besar... kesian dia tidur dlm playpen yg kecik, xberapa nak selesa dan xbebas bergerak....

So we hubby and wifey bercadang utk beli katil baru utk dak Ameen yg sama cam kakaknye... katil adjustable dr Ikea... Malangnye... katil tu dah xde stock kt Ikea... dah xde katil adjustable lg dah kt Ikea... kesian Ameen...

So terpaksa le beli katil camni jer dr Ikea juga... dah pergi, and dah prepare duit... kalau x beli nnt duit tu bazir ke benda lain yg x nmpk...



Katil ni mulanya nak diletak kt tempat yg diletakkn playpen... tp x muat... nasib baik kakak punya katil adjustable... so kakak punya katil terpaksa di alih ke tempat playpen dan di pendekkan semula and adik punya katil gantikan tempat kakak... ngam ngam aje ha..... nasib muat... kalau x pening lg aku nak memikirkn nyer....
So, jd nyer... bilik kami jd begini......

Dari pintu masuk.....

Dari almari....

Dari katil aku......

Dari katil Ameen......

Dari katil Ebby.....


Katil Ebby yg adjustable.....

Tips: sumbat selagi boleh........


No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...