Followers

Monday 10 January 2011

AJL25

Aku tau musti suma org heboh ckp pasal result AJL25 hr ni... Kecoh je semua org terkejut Ana Rafali menang...
Korang nak bengang2 apasal?
Kalau artis pilihan korang yg menang pon mcm le depa nak share duit yg depa dpt tu ngan korang... bertuah lah weh...

Apa yg boleh aku komen... FT mmg layak dpt persembahan terbaek... sebab ada jugak yg tertipu dgn gimik dia tu... come on lah weh dia kan fobia ngan air... gara2 kes video klip dia dulu tu... xkan lah tgh genting2 tu nak masuk dlm air betul2... pikir logik lah, xkan lah dia nak amik risiko hebat cmtu... 1st kalau betullah dia msk dlm air betul2, camne dibuatnya tetiba bj pasung tu xleh bukak, kalau bole bukak pon xkan lah tepat2 smpi lagu dia dah nak start semula...  jgn tertipu ek... bab berlakon gimik bg aje kt FT... Abg aku tu mmg hebat.. xpercaya FT tu abg aku.. nih tgk gmbr kt bwh nih...


Ha!! sama x? sama x? xpercaya...

Sebenarnya aku nak show off je ngan korang... hhahahahaha... Aku pernah keje kt 8TV dulu... FT kan atis under 1 in a million program dr 8tv... so aku mmg selalu lepak ngan dia dulu...

Pada aku xkesah le sapa yg menang... xde effect kt aku pon... tp aku geli dgn si FBI tu jelah..
mamat tu poyo lah sebenarnya... sgt sgt...
confident habis..
shut up not shut up = diam x diam
mcm haram...
Suka hati ko lah FBI

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...