Followers

Tuesday 24 July 2012

Sahur n Buka ep:2

Huhuhhuhuhu..... agak memberangsangkan visit kt blog kalau citer pasal mknn bulan2 puasa ni kan..... huhuhuuuhhhuu.....

So apa menu berbuka hari ketiga smlm?


Menu paling simple aku rasa... cost preparation take xsmpi half an hour.... Yelah, blk kul 5 tp smpi umah kul 6.45... apa je lg yg boleh dimasak dlm waktu yg singkat tu... goreng2 jelah kan..... Mee goreng basah dgn buah buahan.... kicap tu bahan wajib dlm mknn aku kot.... tp ni aku buat cili kicap.... huhhuuhuuu....
Air limau je.....

Menu sahur plak.... aku ter bangun kul 4.15... terus msk nasi putih.... mkn panas2 nasi putih mmg sedap.... pastu daging aku dah siap kuar kan dr mlm td lg... Aku buat daging goreng berlado jer... 1 lauk je pg td... malas nak bebanyak lauk... aku cuba utk berjimat cermat....


Pun aku mkn dgn kicap juga... Mr. Daddy dia tmbh serunding daging sket.... habis 1 1/2 pot nasi... mkn nasi panas2 mmg berselera....

Hari ni belum tau lg nak buka apa.... pikir jap lg lah... tp ikan kerisi dah defroz dah pg td... so hr ni probably menu ikan lah... msk apa belum decide lg...

Nak zuhur jap....

Assalamualaikum......

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...