Followers

Wednesday 25 July 2012

Buka n Sahur ep: 3

Buka smlm, buka ringkas je... habis masak siap boleh lelap jap... cepatnya aku msk... kui kui kui....
Berbuka hr ke 4



Di mulakan dgn kurma.... pastu minum air cincau... Beli cincau yg dlm tiub tu kt Tesco kelmarin... Cincau yg ada rasa laici sket.... Habis msk lauk, potong cincau ni....  Ini bkn gmbr sebenar... aku lupa nak snap.... Pastu mkn nc with ikan kerisi msk taucu dan juga sawi goreng bodoh2 jer..... Jambu tu bkn gmbr sebenar... Jambu yg aku beli kt pasar last week... yg smlm tu last biji pnya... Favorite Kak Ebby.... tiada buah lain yg dia mkn kecuali jambu....

Untuk sahur pun kitaorng ulang lauk sama... aku just msk nc... coz nc buka dah habes... Aku just tmbh stock sambal belacan yg aku dah buat 2 3 hr lepas gaul dgn tempoyak utk naek kan selera.....
Meh buh bkn gmbr sebenar..... aku sorang je yg mkn tempoyak kt umah tu......


Jd itu saje lah menu utk smlm... dan pg td.... mlm ni cadang nak buat goreng2 je.... nak goreng apa blum tau lg.....

Daaaaaaa...................

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...