Followers

Wednesday 14 November 2012

Adam & Hawa ep.46

Aku terlepas ep. smlm iaitu ep. 46... sbb smlm aku g shopping kt Tesco br kt Bandar Bukit Puchong... x sampai seminggu lg Tesco tu buka... org x putus2 lg... yelah suma org excited nak tgk tmpt br utk shopping groceries... Tggu le 2 3bln nnt lengang lah Tesco tu... dah le buka smpi kul 1pg...

Ooh!! melencong ke Tesco plak... Aku terlepas ep. smlm... Tp aku x kesah... Sbb apa? Sbb aku ada Astro on the go... ish aku rasa Astro ni dah patut kena bayar commission sket lah kt aku... Dah beratus kali aku promoted Astro on the go and Astro guide nih.....

Kat FB, kt group wassup, kt family member.... Kt opis... dah brapa ramai yg tetiba install Astro on the go kt tepon and even Ipad or Tab disebabkan and dgn bantua aku... ceh poyo giler statement... tp seriusly mmg ramai yg aku tolong hokey...

Oops terlencong ke Astro plak dah.... aku nak citer pasal ep 46 Adam & Hawa nih sebenarnya.... disebabkan smlm aku terlepas... so aku tgk td kt Astro on the go...

For me this is the best ep. setakat ini lepas Am & Ain kahwin... Episod2 awal yg kt tadika tu best jugak... but kt tgh2 yg si Ain belajar kt Australia suma tu, a bit boring juga pada aku... and last few episod bile Ain dah start x marah2 Am tu br le cam nak seronok blk tgk... And episod 46 smlm pnya episod, mula buat aku x sabar nak tgk next ep. blk....

click gmbr utk bc comment aku kt ctu.... huhuuhhu....
Apa yg best kt ep. smlm tu?... tu part yg gmbr kt atas tu... itu gmbr yg aku upload kt FB... bukan aku je rasa nak pengsan... ramai gak lg... kui kui kui....

Dialog yg buat aku tersipu2 n tersenyum sorang kt opis ni dikala org lain tgh lunch.. but me just lepak kt tmpt sambil tgk Adam & Hawa on my Ipad via Astro on the go... and the dialog are:-

"Jangan pandang Am mcm tu lah, Am xleh buat keja"
 
Kui kui... lepas tu dia pnya senyum gatal tu... adoyai.... En. Daddy kalo bc nih... confirm meluat... not only my En. Daddy... org lain pnya En. Daddy pon musti naek menyampah nengok isteri memasing tersipu-sipu kt umah mlm td... hahhahahahaha.... terima jelah Adam Mukhriz ni wataknye mmg handsome... hahhahhhahahaa....

But all Daddy sekalian... xyah lah nak rasa tergugat sgt... its just a "Watak"... bukan wujud dlm dunia realiti pon... Cool je ok....

Aku ulang 3 4 kali ek... part nih... rasa comel sgt ms nih... kui kui kui....

Bukan aku je yg rasa citer ni dah semakin cute.... cer tgk member aku pnya status lak... agak parah gak lah.....


sampai nak suh laki dia jd pilot plak dah.... hahahahahha....
Pastu yg ni berangan nak jd Ain plak dah.....



Penangan Adam & Hawa......

Nota kaki: Jgn marah ye Fs Kamaruddin.....

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...