Followers

Thursday 8 November 2012

333



Mat Salleh kata tu no setan... anak kepada 666 or half evil... tp kita xyah lah nak percaya plak... tu org putih yg kata.... Tapi....

Simboliknya 333 nih utk aku ialah.... entry INI merupakan entry yg ke 333 untuk blog Budak Br Belajar ni... and lagi... Blog ni dah 3thn utk thn ni... and ada lagi... aku mem-pregnant-kan [ske hati aku je memBMkan BI] my 3rd junior skang nih.....

ada lagi ker? oh... hr ni aku kena siapkan 3 memo nak hntr ke chairman office... hahahahha poyo je....

So sempena simboliknya no.3 nih pada aku... aku dgn murah hati nak bg give away kt sesapa saje yg tinggalkan comment kt entry aku ni.... yes sesapa saje...

Apa yg nak di give away?

Sesungguhnya aku pon xtau lg nak bg apa.... for sure mustilah bergantung kepada jumlah komen yg diterima and budget yg ada....

Mari mari komen... sementara aku tgh murah hati ni...




No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...