Followers

Monday 16 November 2009

Contest Anak Dara Ku Bertocang by Sitisifir10

Bismillah...
Assalamualaikum...

Ini entry utk Contest anjuran Siti Sifir's Supernova Share-Out Space... Contest ni khas utk anak dara sahaja... Hadiahnya sgt menarik yg membuat kat aku sgt tertarik utk joint.... mcm biasa mesti ada rules and regulation:

Letakkan link Siti Sifir's Supernova Share-Out Space kat blog anda. (Done)
Linkkan juga blog penaja Fitrah Cinta dan jadi follower Fitrah Cinta.
Sila jengah ke blog penaja dan tinggalkan komen tentang blog k.Sari di entry contest blog masing2.
Anak anda itu hendaklah perempuan, berumur bawah 3 tahun.

Gambarnya hanyalah sekeping sahaja supaya senang untuk dinilai.
Letakkan banner di sidebar.

Tolong beri tajuk Contest Anak Dara Ku Bertocang by Sitisifir10 di entry anda. yg lain xditerima...
Tarikh tutup 30 November 2009 jam 12 pm (tengahari)

Tinggalkan link anda dikotak komen di bawah. (masalah ni... xjumpa komen box la... mungkin software pc aku ni xleh detact...) Cik Siti tolong consider....

Pemenang akan diketahui petang hari yang sama insyaALLAH...

So gmbr anak dara ku bertocang yg ku pertaruhkan ialah yg ini... sebenarnya xtau nak letak yg mana... yg ini senyumnya manis dan tocangnya menyengat... sampai kepala Daddy tertunduk malu... so yg ni jelah....



Nama: Roszlin Ebby Amani
Umur skang: 1 tahun 2bulan
Umur dlm gmbr: 9bulan

Hadiah yg mungkin anda dan saya menangi ialah:

Hadiah pertama :
Baju gown Sarakids dan baucer di bawah


Voucher free n easy 3 hari 2 malam ke HONG KONG

Hadiah kedua :
Baju gown Sarakids & Baucer di bawah

Voucher Hotel Mutiara Johor Bahru

And mungkin ada tambahan hadiah... iaitu CLoth Diapers...

aku just teka aje... yelah bila singgah blog K.Sari, ada plak promosi Cloth Diapers... mungkin dia nak sponsor 2 3 helai kot kat pemenang... manalah tau kan... aku teka aje ni... Pastu K.SAri ada tulis entry pasal contest ni... dia letak gmbr Boo dr cartoon Monster Inc ni... pastu aku teringat ada video Ebby satu yg muka dia sebiji mcm Boo.... tp xjumpa plak gmbr Ebby ms aku amik video tu... yg ada cuma gmbr ni... sama tak.... lebih kurang lah kan...

Cik Siti gmbr ni abai kan yer... sekadar hiasan dipenghujung entry... nak tutup dah ni...

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...