Followers

Friday 25 February 2011

Sebiji Sebijan - AWAS M2u pelesu

Pagi ni aku dpt 2 email bertajuk "Maybank Alert: February 2011, Security Update"
Mmg aku dah tau itu adal itu kerja org2 yg nak mkn duit aku lah konon... selalunye aku delete trus tanpa bukak email tu pun...

tp kali aku saje je bukak...
dia keluar box camni;

Mcm real je ek? aku pun saje je click kt button CLICK HERE tu....
Sekali keluar website ni...


Click utk lihat image gergasi

 Cuba korang right click kt gmbr yg lebih kurang serupa ni and bukak kt new tap side by side....
x pun korang click je perkataan CLICK HERE ni
and bukak M2u original website side by side....



Click utk lihat image gergasi


Giler sebiji dowh... zaman skang ni cukup terror org2 yg menipu ni yer....
sebiji sebijan ha dia buat...

Utk yg x tau nak bezakan website betul M2u n website si pembohong ni... senang je caranya...
first of all REMEMBER
jgn sekali2 login akaun bank korang dr url yg korang dpt melalui email....
 Never Ever

ok

Next, walau sebiji sebijan mcm mana pun, musti ada bezanya.... apa yg beza off coz URL dia.... Korang musti cari logo/gmbr mangga kunci tu...
original ada mangga
yg tipu xde....

tu je...

Org sekarang xkan mudah tertipu lagi... apa korang ingat kami bengong...
korang tu yg bengong
xde civic punya org

eh civic plak
sivil kot

1 comment:

  1. mmg sengaja ada yg gatal try tgk kot2 leh kau duit org cara mudah.

    ReplyDelete

Budak Comel yg komen...