Followers

Monday 21 February 2011

Busy Sungguh

Lah haih... skang ni busy sungguh lah sibudakbrbelajar ni... nak update blog asyik lah x sempat...
Nak kata dah naek pangkat xde dengar desas desis pon lagi... lotih lah...

Tp xpe lah.. rezeki kalau Allah nak bg tu ikut suka dia lah kan.. Sabar yo lah menanti...

Hari ni memang letih tahap cipan... sbb:

Dah 2 hari aku diaherea... terkucil ke tercirit ker mcm dah sama je dah ni... adeh.. tp hr ni aku g keje lagi ni... tu yg lotih semacam.. mkn x seberapa tp membuang je yg lebih...



3 hr lepas Mr. Daddy yg kena.. aku gelakkan dia... sekali aku lak kena... mcm berjangkit2 lak an... bleh ker berjangkit... daulat namanya gelakkn lagi suami terchenta... sapa suruh kn dah kena tulah...

Adeh...
Dah dehydrate dah aku ni ha...

2 comments:

Budak Comel yg komen...