Followers

Friday 17 July 2009

Tetap menjadi pilihan hati

What is it???? This one lah…



This is my second shoes for my futsal activities… first shoe is PUMA color hijau sebiji cam rumput... hilang cause of my silly mistake letak atas keta... and terbang entah kemana.... menyesal giler time tu.... Me!! Playing futsal… kenapa??? Xpercaya … YES… my favorite sport currently and maybe forever is FUTSAL… I’m playing for my office team right now… when any tournament we’ll joint under MCMC name… I never mention in my blog… saje je… SURPRISE!!!!
Why the title is “Tetap menjadi pilihan hati”? what I mean with that is, I still want NIKE shoe for my new futsal shoe… my heart is already stolen by NIKE… the same thing happen with NOKIA… hardly difficult to change to something else…
But, of course lah nak yg different patern and design… takkan nak Tempo aje kan??? but there is another but, when I’m doing a survey I still find that Tempo is a best shoes fit me… oHhh sorry… for the one yg donno what is Tempo… It’s a design name for NIKE futsal shoes… they have Tempo, Mercury and etc… Like Adidas they have F5, F10 byk F lagi lah…
Tapi En. Daddy dah warning dah, “cuba lah kasut lain… takkan nak pki kasut yg sama je..” I like the new tempo, same design but unique color… don have many different…
Try searching for other patern… I think this one nice…




I found it in Lelong.com.my… but green color is out of stock… xsure nak beli ke tak? Sebab kat lelong murah sgt… mcm takut je nak beli… sbb nnt bile dah delivery… kalau xsama dgn apa yg kita tgk kat gmbr ni… xmuat ke… xselesa ke pakai… kan kecewa… bukan boleh tukar… kalau kat kedai boleh try smpi puas hati…
and when I saw the price, I shock!!! Biar betul ni… kat butik NIKE RM200++ tu.. kat AL-Ikhsan pun sama jugak… kalau kurang pun sikit je kot..
Tapi blk nnt kita ajak En. Daddy pegi beli… dia dah beli dah haritu yg baru punya… NIKE jugak… tapi den xgemo sgt patern yg dia beli tu… xcanteklah… kasut dia yg lama sebiji mcm kasut lama yg kat atas tu… siap dah berjahit semula and dah hilang shape sebenar… kelakar je rupa dia… 2 2 pasang dah jahit semula tau… memang dah xselesa dah pki lepas jahit… salah tukang kasut le… patut suh tukang kasut dan org bunian yg jahit.. baru cantek sket… halus hasil kerjanya… org bunian kan org halus… kerja diaorang pun halus la… dah start merepek dah ni… sebelum merapu lebih2… baiklah di close entry ni…

2 comments:

  1. thanx drop by kat blog kite kelmarin..

    pasal contest tu... klu baca betul2.. entry pasal hadiah awal2 dah diberitahu pada entry sebelumnya..
    so lenkali baca betul2 noooooooooo

    ReplyDelete
  2. no problem... saje je tgk2... xperasan pulak entry yg sebelum tu... nnt tgk blk lah...

    ReplyDelete

Budak Comel yg komen...