Followers

Wednesday 19 October 2011

Stadium Shah Alam tak sesuai utk final Piala Malaysia

Pasal apa? sbb padang dah teruk gile... lopak sana lopak sini... hujan je hancus lah... Tgk game smlm je ckp lah... menyampah aku tgk... payah benar player nak bergerak dgn lancar dan pantas... bola pun x pergi dgn smooth... sangkut2 dek padang yg berlopak dan lecak...

Layaknye di tukar je rumput tu.... xpaham aku kenapa Bukit Jalil je yg di baik pulih... stadium Bukit Jalil lebih baru berbanding Stadium Shah Alam yg dah agak berumur tu...


Adakah mungkin sebab Stadium Bukit Jalil di KL dan dibawah pemerintahan kerajaan dan Stadium Shah Alam di Selangor pulak dibawah pemerintahan parti pembangkang?

Xkuasa nak ulas lanjut... coz aku memang x suka politik...

Tapi yang pasti sebenarnya aku cuma kecewa dan sedih Selangor tewas kt padang sendiri semalam... dengan bekalan 0-2 smlm... Adalah sgt payah dan mungkin mustahil Selangor akan berjaya masuk ke final... Tp mana lah tau... 2nd round kt Terengganu nnt semangat Merah Kuning terlebih plak... tetiba boleh menang kt tempat lawan plak... kita x tau...


Apa pun Good Luck to Selangor... Kalau Selangor x menang hopefully Negeri Sembilan akan menang kalahkan Terengganu di final nnt...

Aku cucu org Negeri Sembilan, so selain Selangor tempat tumpah darah... xde team lain yg akan aku sokong kecuali Negeri Sembilan...

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...