Followers

Thursday 6 October 2011

Hantu Bonceng - Tolong sy Bang!!!

Aku x tengok wayang cerita ni, tp aku beli DVD original jer... RM10... Original pnya bukan cetak rompak OK...
Mcm2 yg aku dgr pasal cerita ni sebelum aku tgk... kebanyakannya pasal element mempersendakan agama...
Antaranya yg part Zizan mengucap xhabis tu, duduk serumah dgn bukan muhrim, pki baju death note yg huruf T nye menyerupai salib masuk dlm masjid... n banyak lg...

Pada aku itu semua terpulang pada individu yg menonton dan cara penerimaan mereka... tp bab yg si Zizan mengucap x habis tu.. masa first time tgk aku tunggu gak part tu... tp x perasan pun yg part yg mana 1... loser betul aku ni...  bile Mr. Daddy ckp br aku perasan...

Pastu part yg dia bw dak perempuan tu duk serumah mcm x bersalah je rupanya... mmg xberapa nak bagus le yg tang tu...

Pada aku cerita tu xde apa yg best sgt pon... jln ceritanya pon xde le bombastik sgt... cuma lakonan n lawak Zizan tu jer yg buat org yg tgk cerita ni ckp cerita ni best...

Utk gelak2 boleh la... tp kalau dr segi msg dan moral yg ada dlm cerita ni, pada aku budak2 bwh 13thn kena ada bimbingan adult utk tgk cerita ni...

Nasib Tecik2 Molek aku tu dpt tangkap 1 je dlm citer ni...
"Tolong sy Bang!!!"

xhabis2 itu je yg di ulangnye... tgh main2 lari dgn adik dia... tetiba je
"tolong sy Bang!!!"

Dari 5 * aku bg 2.5 *

Korang layan cerita melayu? cer citer cer citer....

Nota Kaki: Citer Malaysia yg tgh kontroversi skang ni citer Nasi Lemak 2.0... ala yg director Si Namewee Negarakuku tu... korang dah tgk?

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...