Followers

Tuesday 4 October 2011

Birthday Anak2 cum Open House Raya

Lambat giler aku post pasal ni... kejadiannya pada 16th September 2011... aku ada create event kt FB... and ada lah invite kawan fb n blogger datang...
Alhamdulillah semuanya berjalan lancar...
Bertungkus lumus aku masak... sorang2... penat sungguh... tp berbaloi n aku puas hati... coz semuanya habis x bersiso langsung....

Menu nya simple.. coz tema aku Western Raya
ada Spagetti with 2 diffrent sos... Beef Bolognese and Seafood Carbonara
ada Nasi Impit dan rendang
ada garlic bugget with chicken mushroom soup
air oren sunkist and nescaffe
and lastly ada cake bowling ni...


Semuanya aku buat sendiri sorang2... Mimi dtg di pagi hr kejadian and tolong prepare sket2 apa yg patot... thanks for helping yer....

Ramai xpercaya aku buat kek tu sendiri... ish geram betul aku... penat tau buat, korang xpercaya?
sedih aku...

korang tgk le kek aku yg x lawa ni... kalau kedai punya mesti le cantek kan... hihihhiihi.. pemalas n tgn xde seni langsung tampal m&m jer... hahaahaaa... siap ada Malaysia Day lagi...
Pastu org lain ada buat Birthday 1.5yr? xde kan... aku buat...
tp memang dak Bolat2 Encem genap 1thn 6bulan pun 16hb September tu....

Suka hati aku le kek aku...Yg penting aku puas hati coz aku buat sendiri with Lot of Love...
hahahaha walaupun masa buat tu rasa nak pecah2kn je kek tu... kenapa x licin and smooth pun frezing ni mcm dlm Youtube tu buat...dia buat nmpk senang jer... bile tangan keras aku ni buat nilah hasilnye...
thanks to youtube kerana menjadi guru aku utk buat kek tu...
Ok lah...
Nak layan gambar di hari kejadian, boleh ler terjah FB page aku... malas nak upload kt sini... coz aku dah clearkan semua gmbr kt pc opis ni... so leceh sket nak bw keluar portable hard disk utk upload kt blogger...


tp kena jd friend list aku dulu lah br bleh tgk...
Gambar x byk pun... sbb mana dan aku nak snap n nak layan tetamu lg... nak refill mknn lg... nak layan anak2 bucuk banja aku tu lg...
Alasan semuanya...
hahahahahahahaha....

Aku tgh mengusahakan 1 blog utk bisness small scale catering aku...
hopefully cite2 aku nak buka restoran BBQ and steamboat ala2 Seoul Garden tercapai dgn bermulanya bisness catering kecil kecilan aku ni...
Ameen

1 comment:

Budak Comel yg komen...