Followers

Thursday 20 October 2011

Bini2 ku Gangster

Aku x tgk wayang... coz dah habis kot... hehehhehehee...
Tp semalam aku beli DVD... dia kata copy dr Astro First... so gmbr mmg ok la...
1 1 nye yg buat aku nak tgk citer ni ialah Sam je... hehehhhehehe...

malas nak review banyak... citer ni cute lah... Sam kalau berlakon gatal pon jd... hahahhaha
Citer ni ada kesinambungan dgn citer Kongsi coz sbb nye at the end si Herry (Sam) pon sebenarnya mmg gangster....

Aku x tgk citer Kongsi lg... tp aku nak tgk... cuma x berkesempatan... Watak bini no 1 tu sweet sebenarnya....

Selain drpd unsur family yg cute... kalau korang perasan ada unsur2 Pekida... coz diaorang guna Abg Long, Ayahanda, Kak Yong bagai... sama cam cerita KL Gangster gak...
awal2 cerita agak boring and slow... tp aku rasa watak Mat Saja tu mmg mcm haram perangainye...
Huhhuhauahuauhhu... kalau aku dah lama kena bedal dah si Mat Saja tu...

Utk hiburan suami isteri boleh lah... tp elok xyah bg anak2 kecik tgk.. nnt terpengaruh gaduh2 tu.. xnak xnak xnak.... dari 5 * aku bg 2.5* je.....



No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...