Followers

Thursday 26 November 2009

Update sale Nasi Lemak

Semalam nak update... tp lupa...

Alhamdulillah semalam punya jualan memberansangkan...

Mimi habis jual sebelum kul 9...

Nasi and sandwich yg aku tinggalkan kat pantry pun laku jugak...
Tapi xhabis le... ada sandwich 1 xterjual... yg lain suma habis...
Ada satu lagi tapi... disebabkan aku just tinggalkan aje kat pantry... risiko org xbayar tu ada...
and semalam ada 1 nasi dan 1 sandwich org xbayar... xpelah... pandai2lah dia tanggung sendiri... jadi darah daging tu...

Hari ni up sikit jadi Nasi 16 kat pantry and 24 kat Mimi...

Tadi Mimi msg dia kata akak sebelah ada jual Nasi + lauk2 pulak... so kurang memberansangkan sikit sale... semalam akak tu cuti... hari ni dia ada pulak...
aku pun lupa besok kan dah raya haji... nape le aku buat byk... ish buat sedang2 pun xpe td... lupa lah...

Pastu td buka email opis... Brother Cafe belanja mkn lunch plak hari ni... kalau lunch dah free... susah le nak habis nasi aku tgh hari nnt... Adeh!!!!

Takpelah... rezeki tu ada... Biasalah berniaga ada untung ada rugi... Pasrah jelah...

2 comments:

  1. erk..meniaga kat mana ni??
    huhuhu..nak gak tahu lokasi..

    ReplyDelete
  2. Lokasi Bandar Bukit Puchong... disebabkan sale xcantek berniaga kat tepi jln tu... ada byk sgt competitors... tukar strategi... try berniaga kat pantry opis aje..
    Alhamdulillah... setiap hari nasi n sandwich laku n licin... tp terpaksa redha dgn org2 yg mkn tp xbayar... pandai2 lah dia tanggung sendiri...

    ReplyDelete

Budak Comel yg komen...