Followers

Thursday 12 November 2009

Aduyai!!!! Mimpi mimpi... xleh Blah...

Hihihiihhii!!!!

Tak tau kenapa... setelah dari pagi aku marah2 atas sebab2 tertentu yg membuat pg aku sangat xbest... Tiba2 bila ternmpk je *****.... aku terus tergelak sendiri... kelakar lah... mcm mana aku boleh mimpi *****... bodoh pun ada jugak...

Terbayang je kat mata aku ni... lepas dah nmpk td... kalau x nmpk td mungkin aku terlupa... tp kenapa ***** yg termasuk dan terkeluar dlm mimpi aku? kenapa bukan ***** lain....

Hahhahaha... mungkin korang tertanya apa kebendanya lah yg aku mimpi ni kan?
Tapi xpelah biar aku dan yg Esa saja yg tau... dan biar aku jelah tergelak sendiri bila teringat... keh keh keh keh....


Hhahahahha!!! kelakarnya lah.... Aduyai... xleh terima tul lah...

jgn marah ek.... ini entry utk syok sendiri... ngeh ngeh ngeh...

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...