Followers

Monday 24 October 2011

Cuti seminggu mmg heaven

Last Saturday i had my minor surgery for my Lipoma removal.... so i got 1 week mc... seronoknye cuti...
Bercerita pasal surgery tu.. Alhamdulillah, segalanya berjalan lancar... lukanya adalah dlm 4inci panjang... aku terlupa nak tanya Dr. berapa jahitan.... jahitannye mcm jahit sembat je.... so xnmpk cam lipan tu lah....

Friday aku admitted pg... utk monitor bp and amik darah suma... sabtu pg... my operation were schedule to be the first operation in the morning... siapa yg pernah kena operate tau lah... mmg kena puasa dr kul 12 tgh mlm sblm nyer... tp sblm msk ot aku diberi ubat penenang katanya... tp aku rasa tu ubat tido.... sbb giler mengantok masa ditolak atas katil tu ke ot... msk kt ot diaorang letak aku satu sudut katil yg mcm kt emergency room tu... kan ada byk bilik kecik yg dibahagi2kn dgn kain tirai jer...

masa tu.. aku dah lalok dah... mengantuk bukan main... aku perasan diaorang cucuk tgn aku dua kali utk cr line.... bengkak tgn aku... aku dah mamai dah masa tu... mengantok bukan main... cuba bangun nak tgk dia buat apa kt tgn aku.. coz sakit lagi time tu...pastu dia tolak katil masuk ot... dlm tu aku nmpk le lampu spotlight yg besar tu... tp xleh buka mata dah... aku nmpk tgn aku berdarah2 meleleh2... pastu dah xsedar dah...

bila aku sedar, semuanya dah siap... aku msk kul 8... kul 10 aku dah dibawa naik wad... tp masa aku sedar tu aku xperasan yg semuanya dah selesai.. coz aku baring telentang... bahagian yg dibelah kt belakang... ada rasa nyilu2 sikit je kt belakang masa tu... mungkin kesan bius... diaorang salin baju operation putih dgn bj wad hijau tu pun sekejap je... malu gile.. tp aku xbermaya nak buat pape lagi... ckp pun xleh.. sbb tekak sakit giler... suara jd serak lepas tu...

Mulut ada luka sket, tekak perit giler... tu suma kesan2 bius... Dr. bius bgth masa nak sign form tu, mulut aku akan dimasukkn tiub panjang smpi ke tekak... ms tu aku jd cuak... tp ms operation tu aku xsedar langsung semua tu dibuat ke atas aku...

maghrib tu dah boleh balik dah.... sok pg dah g jenjalan kt Sunway dah.... hahhahhahaha keji x? Jln2 kt Sunway rembat IPad2... and rembat Mr.Brain..... jgn jeles....

Lastly aku just nak ucap thanks kt Dr. Aiman... muda lg Dr. ni... plus perwatakan dia cute and i like... boleh kata my type of guy lah... xnmpk cam Dr. pun... Thanks Dr. Aiman... see you next 3 month for biopsy result... hehehehhhehehe....

Apa nak buat sepanjang seminggu dirumah ni ek?






No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...