Followers

Wednesday 28 September 2011

Ayam Legam


Dulu masa kt UiTM Lendu, ada satu cafe kt sana yg jual lauk ayam kicap yg sangat hitam legam dan berkilat... Ayam ni mcm trademark cafe tu... so every time lunch kebanyakan budak2 yg agak berduit n xlalu nak mkn mknn free kt dining, musti g sana utk beli ayam hitam tu... Popular ayam tu... mmg sedap la walau pun hitam legam....

Smlm berborak dgn office mate aku yg juga kebetulan level mate aku kt kolej Dang Anum dulu kt UiTM Lendu dulu... borak2 pasal mcm dari ke hal opis smpi ke zaman kt UiTM dulu le... tetiba bercerita plak pasal ayam hitam tu...
terus aku teringin nak mkn...
Malam td inilah ayam hitam version aku...
Aku guna ayam Spicy Chicken Mc Deluxe yg aku jual tu...
Goreng ayam tu... and then gaulkan dgn kuah kicap yg aku buat...
Walaupun x saman, tp boleh la... drpd xdpt langsung...

Rindunya dgn zaman student dulu...
Alangkah seronok kalau ada mesin masa yg boleh bw kita blk ke zaman2 kegemilangan kita...
tp yg version yg PDF punya... tgk jer...
sbb kalau version words org bleh edit ikut suka...
kang merubah sejarah plak kan....

Aku dah mula mengarut...

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...