Followers

Wednesday 16 March 2011

Akhirnya Api Liar telah disambar

Pening punya pening... akhirnya HTC Wildfire yg aku sambar.... Kelmarin (Isnin)... balik dr Beruas mlm minggu tu aku cuti hr Isnin... apa lagi... dr pg keluar umah... n family day out le... Kami ke Klinik Dr. Chan dulu... sambung nebolizer utk si Budak Bolat... kemudian terus ke The Mines....

Kat situ mmg syurga hp ler... byk giler smpi rambang mata dibuatnye... aku mula2 mmg xtau nak amik apa... tp Mr. Daddy asyik le menuju ke HTC Wildfire... pastu dgr plak cine tu citer... Pung Pang Pung Pang... sudahnya HP ini ler yg aku amik dgn harga RM1100 + RM130 utk casing, screen protector n charger kereta...
Smart x? Smart x?
Color merah ni mmg hot sket lah... color hitam dah biasa sgt... aku masih lagi belajar utk menggunakannya... hp android ni bagusnye apa tau....
Application dia suma free... asal ada WiFi je cukup ler...
bleh download apa saje application dgn pantas....
br 2 hr aku pki... dah mcm2 benda aku download...

Benda2 standard dlm kotak ialah, charger, earphone.
Charger HTC ni unik sket... pasal apa aku kata unik?
sbb almaklum, aku mana pernah pki hp lain selain Nokia...
Biler jumpa yg lain dia jadi mcm org batak le...
hahahhahhaha...

xde lah... lain sket le dr charger hp lain...

meh usha hp aku dgn lebih dekat....


Material dia smart.... Camera 5mp with flash... flash boleh jd lampu...

Screen cukup2 mkn... besar sket dr hp lama aku... kecik sket dr Ipod aku...
fully touch screen.... Mr. Daddy paling jakun dgn application wheather focasting dia... xhabis2...

Ni charger kereta... Mr, Daddy kata sama mcm blackberry punya... tp boleh guna ker kalau aku cucuk HTC ni... tu aku x try lagi...
tp dah beli dah pon charger tu... xpelah...
kalau x memula dia nak bg bluetooth Jabra RM100...
pastu tetiba cine tu tnya... "U biasa pki bluetooth ker? kalau x biasa, sy rekomen u amik 2 benda penting ni lagi bagus.."
dia tunjuk casing n charger kereta....
kesian Mr. Daddy xjd berangan nak pki bluetooth Jabra...
lain kali eh...
Dia heboh nak pki bluetooth sbb nak sama cam Micheal Westen dlm citer Burn Notice tu...
Poyo lah lu...

Ok tamatlah sudah sesi menayang hp br....


Nota Kaki: Korang rasa smart x hp br den ni?

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...