Followers

Tuesday, 16 August 2011

cencaru sumbat


Sumbat jgn x sumbat... lauk berbuka mlm td... cencaru sumbat.. resipi suka hati tok nek aku je nak letak apa....

Kelihatan sgt delicious... tp kureng asam limau... Erk.... Alhamdulillah.... kenyang sudah...
Sahur td pon mkn lauk ni juga tp ikan yg lain le.. dah outer sket.. bg asam lebih sket...
Br ada ummph...

Ptg ni coti msk... coz mlm ni ada majlis amal + brbuka pose kt opis...
Dah meriah dah kt lobi aku tgk.. siap ada gerai2 bagai... apa lah menu mlm ni Ye?
Lepas buka ada terawih skali.. siap ada majlis bg sumbangan kt anak2 yatim skali ni...

Alhamdulillah kenyang sambil beramal....

Last skali sok plak coti keje...
Aku nak menjalankn projek cookies raya aku ni...
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

  1. hahahahaha... outer space dah kepala hotak aku ni... hahahahahaha....

    ReplyDelete
  2. Wow! Menarik gile cencaru tu! Yummeh!

    ReplyDelete
  3. Huhuhuhu... cincai2 jer...

    ReplyDelete

Budak Comel yg komen...