Followers

Monday 6 July 2009

Lagoona Lagooni

Ini short entry aje ye... nak blk dah ni...
Last weekend kami sekeluarga bermandi manda di Sunway Lagoon...
Bukan sebab dah kaya... tapi sebab kami mempunyai voucher...
Voucher 25% yg aku dpt setelah aku dgn xsedar dirinye memanjat dinding 11kaki di both 100+ masa Senam Seni 1Malaysia haritu...
Ok lupakan tentang wall climbing aku tu sekejap... nnt den cito lagi pasal wall climbing tu ye...
Bermandi manda memang seronok... sampai xhengat dunia... lagi seronok biler Ebby dah abis mandi dan tertidur keletihan dan kekenyangan... biler dah tido Mommy dan Daddy jadi lupa diri le... inilah chance nak berseronok sakan berdua-duan... slide sana sini...
tapi Sunway Lagoon tu kan tempat tumpahnya darah ku... so aku dah tak heran sgt dah dgn game2 dia... menengok anak2 buah dan ipar2 ku seronok aku pun seronok la jugak..
masing2 pulang keletihan...
TAPI...
ada jugak yg xbestnye....
kami baru perasan biler smpi umah...
apa yg xbest?
tggu lah next entry...
gambar2 menarik akan diupload kemudian...

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...