Followers

Tuesday 21 February 2012

sikit2 lama2 jd bukit......

Walau pun sikit... bile dikumpul2 dan jgn diusik mesti jd bukit.... Labih kurang camtu lah maksud tajuk entry aku hr ni.... entry pembuka setelah lebih 2 minggu tidak berblog...

Mcm duit syilling yg kita tabung... walaupun ditabung sikit2 10sen 20sen cthnya... bile dah di amalkan duit yg 10sen tu boleh jd beratus... beribu pon boleh kadang2....

Itu lah consept churp churp... nmpk logo kt sebelah kiri entry ni? tulah churp2 utk sapa yg xtau... mmg nmpk cam ntah apa2 je share link kt FB.... Tp setiap link yg korang post ada nilainya kalau ada kawan2 korang yg click.... so why not... benda tu auto generate... korang set je pukul brapa korang nak link tu kuar kt FB or kt tweeter korang... set je frequency nye... once a day, 2 hari skali ke cthnya... korang yg tentukan...bila ada assignment churp2 akan email... apa yg korang nak share pon korang sendiri yg tentukan... kalau rasa xsesuai xyah share...

Aku joint ni suka2 jer... x mengharap pon akan dpt duit beratus2 apa tah lg beribu2... aku cek account pon kengkadang jer....

aku berbangga gak la dgn diri aku coz till to date aku dah kumpul.... deng deng deng........


Utk yg hebat2 tu.... mesti korang kutuk aku... "ala 80hengget je pon nak kecoh... "
eh!! lantak aku le... duit aku.... korang dah hebat x baik riak tau.... hihhihihihihihi... Lama dah aku kumpul RM80.86 ni tau... 1thn ada kot... kejap ada kejap xde... ikut mood... n kelapangan masa....

Smlm aku check RM79 jer... hr ni tetiba dah jd RM80... tu yg mcm kecoh sekampung tu... hahahahah... limit nak check out RM100... tp xper.. target aku RM500... aku nak kumpul smpi RM500...
Nak start buat lebih2 sket skang ni... InsyaAllah boleh capai target end of this year...

Kalau dulu aku just tweet and FB je... skang aku nak blog plak bile senang....

Yang huggies tu aku br pos smlm... dpt 20sen... Galaxy Nexus tu pun br pos smlm... Dpt RM1.07... best kan sapa nak bg?

So kalau korang rasa berminat... leh jer nak ikut jejak aku... CLICK SINI yer..... ataupun click je banner churp2 kt sebelah kiri entry ni....

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...