Followers

Wednesday 22 February 2012

Pizza yg sulung

Ni entry ketinggalan zaman.... dah lebih 2 minggu dah buat pizza ni.... teringin sgt nak buat sendiri...
Setelah di search punya search... terjumpa lah resipi... lupa kt mana jumpa... ada gmbr lg, cr buat doh....

Yang ni yg masih kt dlm oven... aku rasa yis yg aku guna tu dah mati.. coz doh aku ni x kembang dgn berjaya... tp belasah jelah... xkan nak buang kan? so aku teruskan jer buat.... mmg xberapa nak lembut... tp ok lah... boleh mkn la....

Yang ni yg dah siap.... aku xpki pan dia pon... pki tray bakar biskut jer... janji boleh mkn.... bahan2 topping aku just guna apa yg ada dlm fridge... capsicum sket, mushroom sket, fish ball, udang, and sosej... tu yang melimpah ruah tu....

Doh tu ada terlebih... so aku buat personal size jer... n habiskan cheese yg ada... yg ni kecik jer sebenarnya...
Aku bakar 4 hr lepas tu... simpan frozen dlm peti beku... ok je lepas tu... boleh mkn.....

Seronok bile berjaya....
Dan skang tgh mencari masa dan search lg resipi2 yg boleh dicuba...

Love foods......

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...