Followers

Tuesday 21 June 2011

Agak bersawang

Sama mcm umah aku... hahahaha... dah agak bersawang laman sesawang aku ni...
Lately, aku jarang dpt update blog... tanggung kerja ni buat aku agak letih... tp Alhamdulillah at the end aku akan masyuk... boleh aku kumpul duit utk renovate umah br nnt... wihoooo...

Dah lebih kurang 3 bln aku tanggung kerja... so maknanya aku buat 2 kerja... nasib baik le kerja yg sedia ada x seberapa... so aku masih mampu berblogwalking biler sempat... cuma nak concentrate utk posting2 yg serius n panjang2 kureng ada masa....

Rumah br aku, hujung thn depan br nak siap... so skang aku tgh usha2 design2 utk bilik, storage, and major part of design effort aku ialah dapur aku... kata org "heart of the house is the kitchen:... lagi pun dapur aku sendiri kan... so aku nak ia mengikut keselesaan aku dan kesukaan aku...

Sales jual frozen mc food pun aku simpan utk renovate umah... Korang kalau nak mc nugget, mc chicken, spicy chicken mc deluxe just bgth aku, boleh hntr by hand dikwsn2 tertentu... just give me a call aje k...

Beside tanggung kerja tu, kerja aku mencari software2 utk design dapur sendiri....

Ini le gmbr dapur yg lebih kurang sama bentuknya and layoutnye mcm umah aku tu.. lebih kurang camni ler.. aku nak simple2 jer... tp selesa... udah ler.. umah aku pun bukan besar... single storey plak tu... so aku kena bijak mencari2 storage n design2 yg sesuai dgn budget aku... almaklum... brg2 skang ni dah naik harga... gaji aku je yg naik mcm siput berjalan... harga brg naik laju jer...

Hopefully, umur aku pjg smpi berjaya menduduki umah br idaman aku tu... semoga pembinaannya berjalan lancar... just wait n see...

Nota kaki: alamak sakit perut le pulak... chow dulu yer... En, Tan dah panggil...

2 comments:

  1. salam ziarah..kite satu grup utk cabaran ipad 2 mysuperkids :)

    ReplyDelete
  2. (sy anonymous td- try masuk guna google account tp takleh. neway, saya kinna, kinna-kayrie.blogspot.com)

    ReplyDelete

Budak Comel yg komen...