Followers

Tuesday 1 March 2011

Saya mahu MacLaren Twin Techno dr Mia Fichita FREE

MacLaren Twin Techno
Hahaahhaha, giler ke apa nak free.... Benda ni yang brand new harga ribu riban tu... Yang 2nd hand kurang2 RM600++... budget Mia Fichita nak bg ler... keh keh keh.... Dalam mimpi jele...

Tp serius, mmg aku tgh cari benda alah ni... senang nak menyorong budak 2 org yg dah semakin lasak... bukanlah anak kembar... tp teringin gak nak anak kembar mcm Mama Kembar 3 tu... musti riuh umah aku... huhuhuuhu... semua benda kena beli triple plak kan.... aku kembar 2 cukup la kot... xmenang tangan nanti suma nak beli double tu... poket kalau boleh double ok le juge... tu yang nak benda free je memanjang tuh....

Mana ada org yg xnak brg free kan? semua benda nak free kalau boleh... tp ada ke org yg nak bg org barang free?

Eh!!! ADA!!!! sapa kata xde? Nih tuan punya blog MySuperkids nih... xtau le apa mimpi dia offer nak bg iPad kt org.... ish ish ish... sapa lah yg bertuah dpt iPad tu...




sapa x tergoda nak click kt Banner kt atas ni?
sama ada org tu dah ada iPad atau pun dia buta IT... sapa yg xnak gadget paling popular abad ni wei? mengong ler...  ish aku pun nak...
Mommy Lyna nak bg seribu nyiru aku tadahkan...
Ni tgh cober lah ni... Dgr kata dah ada 101 entry dah... aduh mak ai... byk sungguh...

berpeluang atau tidak... kita tunggu jelah... Contest ni x sama mcm contest lain yg kita boleh cari kt memana blog... Dia mcm nak masuk Mentor, AF, Imam Muda, siap ada audition... Audition dia buat article le...

Tak tau le aku berpeluang masuk finalist ke idak... aku try aje... sbb org kata

"trying and fail is better then doing nothing and get nothing"

Berbalik kepada benda yg aku mahu td... Biasanya org yg ada kembar dan duit lebih je beli MacLaren twin ni... Sbb MacLaren ni kalau x twin pun yg single dah RM1k-3k++ dah harga dia... Aku nak free sebab, benda ni bukan kita pakai lama... pakai sementara anak kecik jer.. nnt dia dah pandai jalan dia berlagak x mo duk dlm tu dah....

Satu lagi aku xnak yg stroller yg besar gabak tu... dah le berat, gedabak plak tu... pun xde le murah... mahal juga... [ish, banyak plak songehnye...dah la nak free byk bunyi plak]

Mac Laren ni dia umbrella fold, jimat space ringan...

Bukanlah xde jenama lain yg cap ayam ke yg murah2... ada... tp payah beno nak jumpanye... kt ober sea byk le... tp dah namanye di import xkan dpt murah dah...

jln terakhir kena lah cari yg 2nd hand... pun susah juga nak jumpa yg murah...

Sudahnya boleh berangan jelah Mia Fichita nak bg free.... udah le... moh le berangan lebey... jgn jadi mat jenin udah...

“Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack


Nota kaki: Aku confius, kenapa aku guna lorat Perak dlm entry ni? ada kah ianya pengaruh dari "Hantu Kak Limah balik rumah" ish ish ish mengong ler Kak Limah ni....

1 comment:

Budak Comel yg komen...