Followers

Thursday 16 December 2010

Br blk dari Digital Jempol

Isnin pagi hr tu gerak g ke Jempol.... rehearsal apa benda bagai... mkn byk giler... paling best sambal ikan bilis tombok... confirm mlm sakit peyut... check in hotel kul 9.30pm... msk bilek terus flat.. bom bom lah apa lagi... br nak bom bom, tetiba peyut mula vibrate... grrrr grrrr... Berrie dekat 1/2 jam dlm jambi... pastu br tido lena tak hengat dunia... kul 6 br tersadar...

Mandi2 bagai... siap nak g ke Kompleks Rakan Muda Jempol... breakfast kat Royale Bintang Seremban... kata hotel 5bintang.. breakfast x best mmg rasa cm nak cmpk pinggan kt muka dia lah kan... naseb baik best... melantak x hengat dunia lagi...

rehearsal lagi... ntah berapa ribu kali nak rehearsal ntah... kalau aku msk tv xpe... majlis perasmian start kul 3.00... kul 2 audience dah mula masuk dah... mula le keje aku... meng-usher semua audience dan dif2 jemputan ketempat duduk yg dikhaskan utk mereka...

Menteri datang suma org kecoh... aku naik pentas duk depan2 tu...malu siot... huhuhu... tp muka x msk tv pon aku tgk berita tgh mlm tu... habis segala to nenek gimik semua tu... tugas kitaorang pun habis... Dato Seri Utama Rais Yatim tu berucap x hengat panjang... naik longoh kaki den... nama dah lah sama ngan atok den...

Kul 7 lebih maghrib tu gak kitaorang gerak blk Cyberjaya... Confirm coti le besok...
HR approve half day pagi je... tp aku bantai coti 1 hr... ahahahahha... po kok dek kau la... janji bos aku dah approve full day external work...

Pagi ni masuk lambat plak.. bw Ebby g klinik... ada infection kt telinga lah pulak... mcm2 penyakit lah skang ni... yg aku lak x elok2 lagi jadi budak hingusan n batuk aku ni sejak kena kepialu hr tu... siap berdarah2 plak hingus aku ni... malas tul lah nak berulang ke klinik ni...tp bagus gak kan... bleh dpt MC lg...

Nilah masalah nye aku ni, bila kt opis ingat nak membuta je kt umah... bila kt umah asyik teringat pc kt opis je... bukan teringat keje ye... teringat pc...

korang ada masalah yg sama cam aku x?

2 comments:

  1. Beri pun masuk dalam nih.. perghhhh!! hehehe

    errr... ada laa bro... masalah kita serupa!! hahaha!!!

    ReplyDelete
  2. Bro, silap kot... bukan bro lah... babe.. huhuhu

    ReplyDelete

Budak Comel yg komen...