Followers

Wednesday 26 August 2009

Masa dah time

Hari ni dah 5 hari kita pose... and since first day pose aku xbuat apa entry pun lagi... nak kata busy xde pong... malas maybe...
Alhamdulillah tahun ni aku berpeluang puasa penuh... hehehe... adalah dlm 2 3 minggu dah tau about this thing... tp xtau nape... mcm malas nak heboh2...
walaupun rasanya terlalu rapat... dan kami dah cuba mengelak sehabis boleh...
Tp Allah tu maha kaya... Ini rezeki namanya...
Kami redha dan terima dia sebaik mungkin...
Harap2 kali ni dpt yg lain... InsyaAllah...
Terasa sungguh berbeza pengalaman kali ini dari yg sebelum...
Kepala ting tong jgn lah ckp...
xboleh nak panggil morning sickness dah ni...
All day sickness adalah nama yg sesuai...
lagi lagi bulan puasa ni kan...
Hangin memanjang... xleh nak cover dah...
budak sebelah cubicle kat office ni pun dah perasan aku asyik sendawa terbahak2...
biler dah sendawa terbahak2 rasa nak muntah sure dtg...
tp xmuntah pong...
Ngantuk jgn ckp... jarang sekali aku tido kat office...
tp semalam aku bantai tido kat surau 1jam setengah di pagi hari time baru masuk keje tu...
rasa mcm di gam2 mata ni...
Mungkin dulu tak terasa coz masa first trimester aku belum keje... n duk kat umah... masa tu memang bantai tidur sampai tgh hari... syok betul... Tp xde mabuk2 pun dulu...
Moga2 dapatlah aku kuatkan diri berpuasa sampai ke penghujung....
InsyaAllah...
Sempena Ramadhan yg mulia ini ampun dan maaf di pohon pada mama, ayah...
Bukan niat dihati xnak blk umah selalu...
tp kena take turn ok... dlm sebulan hanya ada 4 hujung minggu...
nak kena bahagi 4 jugak...
1 utk mertua, 1 utk mama, 1 lagi utk ayah dan lagi satu utk diri sendirilah...
Tak lupa pada En. Daddy... Ampunkan kesalahan saya...
Kadang2 ada termarah, tertinggi suara, malas nak masak, malas nak kemas umah, kadang2 stokin nak g keje x basuh lagi...
Kadang2 ada tertolak permintaan dikala mood xde nak bercengkerama... sorry ek sayang... mengantuk lebih menguasai...
Ada juga sekali sekala suka mengarah2... ala minta tolong aje... xkan xleh kot...
Sesungguhnya sy hanya manusia biasa yg xlepas dari buat salah...
n i need you to lead me to a right road...
Pada Ebby bushuk banja Mommy... walaupun ebby xpaham pape lagi...
tp mommy tetap nak minta maaf juga sbb kadang2 mommy selalu marah2 Ebby...
Babab montot shumel Ebby...
Lmbt buat susu..
Lmbt tukar pampers...
Lmbt bg mamam...
Mommy hanya manusia biasa yg tak lepas dari buat salah...
Tp as ur mommy...
U is my responsible n i promise and i'll try to give you as much love as i can...
as long as i'm a life
MMMuuuAAHHhhh....
Ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna...
agar dpt penuhi dgn sempurna....
Hheehe Lagu nasyid lah pulak...
Diharapkan Ramadhan kali ini menjadi detik permulaan utk aku cuba menjadi yg lebih baik dari yg sebelumnya....
AMIN...

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...