Followers

Monday, 18 September 2017

KL 2017 #BangkitBersama

Salam dan hi semua!!!
2017 merupakan tahun yang bermakna buat negara…. Kita jadi host untuk 2 temasya Sukan yang agak besar iaitu Sukan Sea ke 29 dan juga Sukan Para Asean ke 9.

Yang buat lebih bermakna lagi kita dah menang Sukan Sea hari tu…. Siap dapat cuti extra lagi…. Siap over target melampau – lampau lagi….

Kedua-dua temasya ni pula berlangsung dalam bulan di mana rakyat Malaysia akan berjiwa terlebih patriotik sikit… Sukan Sea bulan 8, Sukan Para bulan 9….



Sukan Sea hari tu pun penutup kita buat serentak dengan di ambang merdeka… Siap terlepas countdown plak tu…. Tp terlepas countdown pun xpelah…. Janji dapat cuti Isnin…. Weekend terpanjang sepanjang 2017… syoknye…. Khamis(cuti umum Merdeka) Jumaat (cuti Raya Haji) Isnin (cuti tambahan sebab terover target Sukan Sea)

Sukan Para pula launch hari Malaysia kelmarin…. Moga2 atlit atlit Para kita cemerlang juga mengikut jejak atlit kita di Sukan Sea hari tu…

Tema #BangkitBersama tu mmg cool…. 


Se-akan-akan mengajak seluruh rakyat Malaysia untuk bangkit sesame regardless apa pun situation kita sekarang…. Macam2 kisah yang sedang melanda di seluruh pelusuk Malaysia sekarang ni…. (malas nak ulas panjang pasal ni, korang tau lah)

Buat sementara kita berjaya lupa kan semua tu demi memberi sokongan kepada atlit kita dan hasilnya kita menang besar di Sukan Sea 2017 dengan pungutan pingat 145 emas…..

Pergh!!!
I’m being patriotic SANGAT nih…..

Well, better stop now… kalo tak makin panjang merapunya….
Kepada semua Atlit negara TAHNIAH!!!! & Semoga Berjaya....
U guys are osem…

Ayuh #BangkitBersama….

Love u KJ…. Ehhhhh…. Hahhahahhahha…..
Maju lah SOKAN untuk negara....

#SOKAN
#KL2017
#BangkitBersama

No comments:

Post a comment

Budak Comel yg komen...