Followers

Tuesday 24 December 2013

AZAM 2014

Fuh!!!
Lama giler x berblog....
Bukan xde masa.... tp mood and feeling2 nak menaip tu xde....
nak buat camne???
Bukan xde cerita nak cerita... banyak... tp ntah lah....
Sempena nak msk tahun br lg beberapa hari lg nih... aku nak citer pasal AZAM lah...

Selama ni aku xpernah ada azam tahun br.... Tp 2014 nih... rasa nak letak list lah....
and antara salah satu benda nak di mskkan dlm list nih ialah... berblogging secara consistent... xmo mcm beskot lg dah...

sO apa azam tahun br korang???? nak beli rumah ker?? nak beli kereta ker??? nak kahwin ker??? nak tmbah bini ker??? Ooopss!!

Walau apa pun azam tahun br korang.... just nak remind!!!!
Azam bukan wish list ek!!!
Azam ialah effort korang utk penuhkan wish list korang tu dgn titik peluh sendiri...

Kalau setakat list kan macam2 suma org pon boleh...
Wish list aku pon byk... x terkata byknye... tp bukan semua mampu ku miliki...[chewah]...
So antara wish list yg mungkin boleh ku miliki ialah: -


  • Nak completekan rumahku syurgaku... [under wish ni ada berderet list kecik2...] suma kena ikut keperluan dan priority lah ek...


  • Nak naik Gunung Kinabalu sampai puncak.... [pon ada list kecik yg byk utk preparation..] pon kena ikut keperluan dan priority jugak... 
  • Nak sambung breastfeed my Bolat smpi 2thn... [kena usaha lebih sbb supply dah semakin kurang]
  • Nak maintain berat badan yang ideal and live a healthy life... [nak kekal active mcm dulu2]
  • And paling aku nak capai ialah belajar tidak tinggalkan solat 5 waktu... and belajar utk dekatkan diri dgn Allah... saban tahun aku cuba... tp blum pernah perfect lg... kalau lah dpt ku kawal nafsu dan godaan syaiton... aku nak cmpk jauh2... Ameen...
  • oh!!! xlupe... nak terus menulis di blog ku ini secara consistent... xmo jd chipsmore lg...

Rasanye, buat masa ni tu jelah wish list aku... hopefully tercapai hasrat ku....
dah pegi buat list korang sendiri....

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...