Followers

Wednesday 7 November 2012

Jiwa kacau

Adeh....
My due is end of January, n maybe boleh msk February juga.... And my new house, is expected to be done end of this year...

Baru je register new account dgn TNB and Syabas... and last month br je signed MOT and settle legal fee for that.... korang rasa dah dekat ke nak msk umah?

Apa yg menjadi isu skang ni, n membuat jiwa ku kacau ialah....

  • aku xtau biler boleh masuk umah br..... so payah giler nak plan apa pun.... padahal berkobar-kobar nak pasang kitchen cabinet n deco deco ni... risau kalau2 aku bleh msk umah sblm aku beranak.... time2 sarat tuh... pergh, camne dgn plan DIY aku.... br ingat nak DIY utk jimat kos.... dah sarat mana larat nak buat pape... nak pindah pon tetiba bleh terberanak kang.... masalah gak kt situ.... apa2 pon boleh terjadi... kalau cepat pon bagus gak... aku dah xlarat nak byr 2 biji umah ni...
  • at the same time, anak dara aku tu dah patut msk tadika/pra sekolah and seangkatan dgn nye... tp persoalannya nak hntr sek mana? yg dekat dgn umah lama or yg dekat umah br... nak cr sekolah pon satu hal.... dah lah registration fee biasanya x boleh refund kan? kt mana2 pon mcm tu xsilap aku...  byk lak duit aku nak register 2 3 kali kt lain2 tempat kan... faktor lain nak kena pikir... sapa nak jemput g sekolah... nak transit mana? kalau aku msk dia tadika lmbt sket bleh ker? tggu settle bab umah suma... takut lambat sgt plak kan.... kesian kt dia nak kena tukar2 sekolah plak... take time plak nnt nak biasa dgn tmpt br lepas tu... aduyai.... pening palo den.... dah lah dr kecik duk ngan m.cik aku je... mana pernah g sekolah... kejutan budaya plak dia nnt... nak cr taska br pon satu hal nnt nih....
Is all about time lah.... semuanya nak serentak... buat otak aku pening...
Stress release please... ada sesapa nak belanja tutty fruity ker... supaya otak aku ni cool jap....
Argh....






No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...