Followers

Wednesday 28 September 2011

Nyilu jari jari aku.....


As blogger for sure korang semua ada terbaca pasal adik Aisya, baby yg br 7bln... yg kulitnye masih lg halus disirami kuah tomyam panas...

Kalau xde terbaca, korang g lah geledah umah Beauty Of Life... kt blog dia tu diupdate dan diceritakan kesah anak dia...

Hati ibu mana yg xsakit bile tgk anak yg dikandung 9bulan jd mcm ni...
serius aku xdpt bayangkn kalau anak aku yg kena... mmg aku simbah muka owner tu dgn tom yam dia sendiri...

3 weeks dah sejak peristiwa tu... Walaupun Aisya dlm proses recovery.... tp melihat gmbr kt atas... nyilu semua jari jemari aku...
kesiannya dia...
Ya Allah ko tabahkan lah hati parent Aisya... Ko kuatkan badan kecil mungil tu utk menahan sakit yg x terhingga ni...

Ameen....

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...