Followers

Thursday 4 November 2010

Kreatif Sungguh

Aku xtau le korang pernah tgk gambar2 ni ke tidak... aku dah follow lama dah diaorang ni.. drpd xde watermark... smpi le dah ada watermark kt gmbr tu... semua gara2 blogger2 yg kurang beretika... main copy without permission... dah lah tu x di credit kan langsung pun pada penciptanya... kesian org yg mereka gmbr tu... bukan senang punya keje tu....


tekan kat gmbr utk imej gergasi
 Ni lah antaranya gmbr2 dr http://funny-profiles-story.blogspot.com// yg sempat aku copy.. itu pun drpd email... seronok baca... Kreatif sungguh mereka ni yer...

tekan kat gmbr utk imej gergasi
Siapa perekanya tidak lah aku tahu... tp aku just nak ucap tahniah dan TQ bebanyak... coz korang jadi penghibur aku bile aku sangap dan perlukan hiburan...
Toche toche...

tekan kat gmbr utk imej gergasi
Kat bawah ni ada lagi... layan lah...

tekan kat gmbr utk imej gergasi

tekan kat gmbr utk imej gergasi
Semoga terhibur...

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...