Followers

Wednesday 11 August 2010

PREVENT is better than CURE

Org melayu kata "Mencegah lebih baik dari mengubati..."

Penemuan yg mengerikan tentang magnet perhiasan peti sejuk dlm entry hr tu dah boleh memberi gambaran betapa lemah or fragile nya sistem badan kita ni... magnet peti sejuk pun boleh jadi punca Cancer... takut ek...


Biler difikirkan balik sbg wanita... aku selalu terbayang mcm manalah kalau Allah nak uji aku dgn penyakit pembunuh no1 wanita "Kanser Payudara"...... takut dowh.....


kalau aku mati siapa nak jaga anak2 aku... kesian kt Mr. Daddy... Kalau terlepas Kanser Payudara, ada kanser servik plak... weh xnak lah... pembunuh gak tu... sepupu Mr. Daddy meninggal sebab penyakit ni lah... eee takut lah...



Macam mana nak cegah... aku pun x tau... sile tnya En. Dr. atau En. Google....

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...