Followers

Thursday 22 July 2010

Baru le semangat nak main....

Aku pemain futsal tegar.....

wahahahawei....
Tengok le kasut aku ni....
dah 2 kali jahit... shape pun dah lari... dah lama dah ingat nak ganti tapi x beli beli jugak... dulu ada satu post aku survey nak beli kasut futsal br... bleh baca kt sini ... itu tahun lepas punya cerita... bulan Julai jugak tu... ye ye je survey nak beli Mercury hijau, tp xbeli2 jugak... sbb pastu dah xleh main, dah cuti 1thn coz perut nak kembung...

Setelah cuti selama lebih kurang 1thn... gian aku tau... wajib main semula... dah sebulan lebih main lepas habis pantang 100 hr, kasut tu pun dah hancur...

Haruslah diganti, coz this weekend ada tournament... silap2 time game ada yg tapak terbang ntah kemana karang...

Hari Isnin hari tu tanpa dirancang, sandal aku putus kt opis... pastu call Mr. Daddy paksa dia dtg opis hntr kasut lain... nasib ada kasut kt bawah sit tu, hr tu xbawa keluar.. kalau x satu hr le aku menyeret sandal putus... seksa seksa... dia dtg tepat time lunch so ajak dia g Alamanda... sekali dia kata

"Beli kasut futsal awak lah, teruk sgt dah sy tgk"

aku pun suka lah..

aku memang niat nak beli minggu ni... sbb Ahad ada game...

Pucuk dicita ulam mendatang... org nak belikan lagi bagus... Alhamdulillah...

So ini lah hasilnyer... aku xminat kasut lain... Tempo je yg sedap ngan kaki aku ni... so aku beli Tempo jugak tp color hitam.... RM159.00 dekat Al-Ikhsan... mula2 masuk kedai NIKE harga sama... tp xde size.. so g kt Al-Ikhsan... sama jer... janji sedap pakai...

Berkobar aku nak main hari selasa tu... ada training...br le sedap nak main... meletop2 aku sepak...

To NIKE Tempo Putih,

Selamat tinggal... akan ku semadikan dikau didalam kotak... Jasa mu tetap ku kenang....

NIKE Tempo putih, year 2007 from Al-Ikhsan Plaza Alam Sentral Shah Alam
Daaaaaa......

No comments:

Post a Comment

Budak Comel yg komen...